Defensa del mutualista
Defensa al mutualista
SERVEI DE DEFENSA AL MUTUALISTA
Atenció al Mutualista
El reclamant haurà d’omplir el full de queixes i reclamacions al Servei d’Atenció al Mutualista que es pot descarregar des d’aquesta mateixa pàgina web, i enviar-lo degudament omplert per correu postal o correu electrònic, d’acord amb les exigències de la Llei 59/2003 de 19 de desembre, de firma electrònica, a la direcció que figura a l’imprès.FULL DE QUEIXES I RECLAMACIONS A ATENCIÓ AL MUTUALISTA
REGLAMENT SERVEI D’ATENCIÓ AL MUTUALISTA
Defensor del Mutualista
En cas de que el reclamant no estigui d’acord amb la resolució adoptada pel Servei d’Atenció al Mutualista, podrà dirigir la seva reclamació al Defensor del Mutualista, la decisió del qual, en cas de ser favorable al reclamant, en els termes regulats al reglament corresponent, és vinculant per a la Mutualitat.FULL DE QUEIXES I RECLAMACIONS AL DEFENSOR DEL MUTUALISTA
REGLAMENT DEFENSOR DEL MUTUALISTA